02.09.22

Advocatenbureau ConSenso neemt het persoonlijk.

“Kosten noch moeite zijn gespaard”, aldus Mark Bernaerts over de uitbreiding van ConSenso Advocaten in Genk. Het vernieuwde en uitgebreide kantoor, goed voor een investering van 2,2 miljoen, moet de groei van het kantoor ondersteunen en het nodige comfort bieden aan klanten en medewerkers.

Toen de advocaten in 2009 neerstreken op de Henry Fordlaan om hun tweede kantoor te openen, hadden ze nooit gedacht dat die Genkse bodem zo vruchtbaar zou blijken.

“Toen we naar Genk kwamen waren we met 10 advocaten, vandaag zijn er dat 32, ondersteund door 8 bedienden. Dat begint te tellen.”

Er was nood aan ruimte. En dat hadden ze bij ConSenso duidelijk begrepen. Het gebouw ging van 636m² naar 1857m² aan burelen, vergaderzalen en zelfs een grote bar voor seminaries en leuke afterworks of informele momenten met cliënten.

“Het draait erom dat onze medewerkers in alle comfort en vertrouwelijkheid met elkaar en met cliënten kunnen werken. Daarbij is comfort en ruimtegevoel key. “

Een nieuw gebouw met een nieuw verhaal

Het succesvolle groeiverhaal van de afgelopen jaren bracht niet alleen de beslissing om te investeren in nieuwe kantoren (in Tongeren werd reeds in 2016 een nieuwe locatie in gebruik genomen), ook de identiteit van het advocatenbureau onderging een aanzienlijke make-over.

“Men zegt wel eens dat groter worden tot gevolg heeft dat alles onpersoonlijker wordt. Wij zijn vastberaden dat niet te laten gebeuren. Wij willen voelen wat de cliënt voelt. Wij willen wakker liggen in hun plaats. Wij willen niet voor hen gaan zitten, maar naast hen staan. Professionaliteit hoeft immers niet per se gepaard te gaan met afstandelijkheid, wel met een focus op kwaliteit. Die ambitie maken wij hard met een gloednieuw logo, nieuwe website, nieuwe bedrijfsfilm én een nieuwe joviale baseline: ‘We nemen het persoonlijk’.”

Meer ConSenso-nieuws

Boekhoudkundige stukken langer bijhouden, bezwaartermijn verlengd & meer tijd voor de fiscus om controles uit te voeren!

Aankondiging nieuwe vennoten

Een getuigenis door Michel Verhoeven - Kolmont Vastgoedontwikkeling

25.08 - Ontdek waarom Kolmont al jaren op ConSenso kan bouwen.